Małe biznesy, mają tą przewagę nad dużymi firmami, że wiele rzeczy wykonuje się samodzielnie. Dzięki temu nasz klient ma bezpośredni kontakt z osobą odpowiedzialną za realizację zlecenia. Nie ma acountów, pośredników, sekretarek – osoba kupująca kontaktuje się bezpośrednio na nami. Znamy odbiorcę naszych prac z imienia (często i nazwiska) a w wielu przypadkach znamy również gust i upodobania. I tutaj pojawia się niepowtarzalna okazja aby osobiście podziękować za udaną transakcję.

_DSC0712   _DSC0720

 

podziękowania pillow

foto: Pillow Design

Odręcznie napisane życzenia – to kolejna szansa na zmniejszenie dystansu pomiędzy kupującym a sprzedającym. Nie ważne że nie masz za sobą kursów kaligrafii i wydaje Ci się że twoje pismo jest krzywe i nieidealne. To bez znaczenia. Najważniejsze jest to, ze chciała się Tobie napisać kilka słów. Kupujący z pewnością to zauważy i doceni, iż nie otrzymał kolejnej wydrukowanej ulotki a personalne podziękowania.

pozdrawiam