No właśnie. Masz firmę czy masz markę? Bo to ogromna różnica.

Twój biznes to wszystko to, co robisz każdego dnia: wykonujesz, sprzedajesz czy kupujesz. Sama z resztą najlepiej wiesz na czym spędzasz swój zawodowy dzień pracy. A Twoja Marka? To znacznie więcej niż logo. Chociaż logo to dobry początek. Zobacz co kryje się za Twoją marką i co innym mówi Twoja identyfikacja wizualna.

Twoja Marka:

1. Jest zapowiedzią jakość Twoich produktów

2. Składa obietnicę, która realizuje się, gdy klient otrzymuje do rąk Twój produkt

3. Uwydatnia Twoją wyjątkowość – wskazuje różnice na tle konkurencji

4. Opisuje wartości jakimi kieruje się firma

5. Wzbudza zaufanie – przekonuje nieprzekonanych do zakupów

6. I dopiero na końcu – jest Twoją identyfikacją wizualną 

twoja marka

Tak, twoja Marka niesie ze sobą, aż tyle różnych komunikatów. Zadbaj o to, by produkt, w który wkładasz przecież wiele wysiłku i serca był odpowiednio zaprezentowany klientowi. A wtedy ty oprócz właścicielki firmy staniesz się również właścicielka Marki. Odpowiednio dobrana identyfikacja wizualna będzie niosła z sobą właściwy komunikat dla klientów z twojej grupy docelowej.

Zerknij do mojego portfolio tam na przykładach opisuję, jakich elementów użyłam, aby komunikat wizualny marki był spójny z tym co właściciel firmy chce opowiedzieć swojemu klientowi. A jeśli chcesz, aby twoja komunikacja wizualna również była niepowtarzalna i wyjątkowa. Zapraszam do kontaktu unikato@yahoo.com

pozdrawiam