Kolor CZARNY. Dla niektórych elegancki i ponadczasowy dla innych poważny i nieco smutny. W projektowaniu graficznym identyfikacji wizualnej moim nadużywany nieco nadużywany, bo nie każdy wie, że to kolor zarezerwowany tylko dla niektórych.

Czym więc zastąpić dość oczywistą czerń? oto 5 propozycji:

BRĄZ

Brązowy składa się z czerwieni, żółci oraz odrobiny czerni. W rezultacie, tak jak czarny ma w sobie wiele powagi, jest jednak znacznie cieplejszy. Jest kolorem ziemi, tradycji i natury.

brązowyGRANAT

Jest kolorem dobrej komunikacji, podkreśla autorytet i elegancję. Jest doskonały dla identyfikacji wizualnej firm oferujących usługi profesjonalne. Podkreśla skuteczność, efektywność, zaufanie.

niebieski

PURPUROWY

Kolor kojarzący się z luksusem, bogactwem ale również z wizjonerstwem, pomysłowością i autentycznością.

purpurowy

CIEMNA ZIELEŃ

Zieleń to kolor spokoju, równowagi i świeżości. W identyfikacji wizualnej ten kolor wybierają firmy które chcą podkreślić, iż są partnerami godnymi zaufania.

zieleńSZARY

Bardzo wyrafinowany i przyjazny kolor. Szary jest jedynym kolorem neutralnym psychologicznie, ale nawet drobny element w bardziej konkretnego koloru, tworzy z nim szalenie dopasowaną parę. Sama w swoim logo wykorzystałam szarość 🙂

pozdrawiam