Ubierz Swoją Markę w nieszablonowe projekty graficzne
Przemyślany i dobrze zaprojektowany wizerunek Twojej Marki pozwoli Ci zbudować rozpoznawalną, spójną i silną markę.
Z przyjemnością stworzę dla Ciebie logo, całą identyfikację wizualną czy materiały reklamowe zarówno cyfrowe jak i te do druku.


Zakres prac
-
logo i identyfikacje wizualne
-
drukowane materiały reklamowe (wizytówki, ulotki, metki, katalogi)
-
elementy na stronę i do social media
-
opakowania
-
ilustracje
-
infografiki
Pakiet Podstawowy
Czas realizacji 3-4 tygodni- 3 propozycji logo,
- 2 warianty ułożenia znaku,
- do 3 poprawek w wybranej kompozycji,
- projekt w wersji kolorowej, achromatycznej i monochromatycznej,
- pliki: wektorowe oraz jpeg i png w wysokiej rozdzielczości i do użytku w Internecie
- pisemne przekazanie majątkowych praw autorskich,
- paleta kolorów marki,
- zestaw pasujących fontów,
- zdefiniowanie stylu pozostałych elementów,
- brand board – prezentacja oprawy graficznej marki,
Pakiet Premium
Czas realizacji 4-5 tygodni- 5 propozycji logo,
- 2 warianty ułożenia znaku,
- do 3 poprawek w wybranej kompozycji,
- projekt w wersji kolorowej, achromatycznej i monochromatycznej,
- pliki: wektorowe oraz jpeg i png w wysokiej rozdzielczości i do użytku w Internecie
- pisemne przekazanie majątkowych praw autorskich,
- paleta kolorów marki,
- zestaw pasujących fontów,
- do 5 ilustracji,
- do 10 elementów graficznych,
- do 3 wzorów/teł,
- projekt dwóch wybranych materiałów firmowych (np. wizytówek lub ulotek),
- brand board – prezentacja oprawy graficznej marki,
- księga identyfikacji wizualnej – przewodnik postworzonej oprawie graficznej,
Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT (23%).
Etapy współpracy w 5 krokach
ANALIZA
Na początku rozmawiamy. O twojej Firmie, o klientach, planach, oczekiwaniach, misji i wizji. O tym co Ci się podoba i co powinna zawierać identyfikacja. Do czego będą wykorzystywane poszczególne elementy. O tym jakie cechy ma komunikować identyfikacja wizualna Twojej firmy i jak to połączyć z psychologią kolorów i trendami.
MOODBOARD
Na podstawie tego co już wiem na temat Twojej marki od Ciebie i własnych przemyśleń przygotowuję moodboard. Po to aby sprawdzić czy się rozumiemy. Czy podobnie wyobrażamy sobie klimat projektu i całej identyfikacji wizualnej. Pozwoli nam to uniknąć sytuacji, kiedy klient po przesłaniu projektów mówi: zupełnie nie tego się spodziewałam…
PROPOZYCJE LOGO
Zwykle wysyłam 3 propozycje – chyba, że wcześniej ustalimy inaczej. I tu chciałam zaznaczyć – 3 propozycje – czyli 3 kierunki, pomysły jak można podejść do danego logo. Jeden pomysł logo w 3 kolorach to nie są 3 propozycje – to 3 warianty jednego logo. Po wybraniu koncepcji następuje seria poprawek i propozycji wariantowych, aż do wybrania ostatecznej opcji.
INNE ELEMENTY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Oprócz logo przygotuję dla Ciebie paletę kolorów, dobiorę fonty i zaprojektuję inne, potrzebne elementy graficzne. Stworzę również ogólne wytyczne, które ułatwią Ci korzystanie z poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej.
ZAKOŃCZENIE
Koncepcja jest gotowa. Przygotowuję logo w różnych formatach (.jpg, .png. .ai) Jeśli dodatkowymi elementami zamówienia były materiały do druku – przygotowuję pliki do druku. A ty, możesz już cieszyć się zupełnie nowym wizerunkiem Twojej marki, który jest dopasowany do jej wartości, podkreśla je, mówi o Twojej firmie bez słów i przyciąga odpowiednich klientów.
Zarezerwuj termin współpracy