Logo to tożsamość Twojej marki lub firmy. Logo jest używane na wiele sposobów, takich jak branding, opakowania, reklama, a nawet do reprezentowania jakości produktu. Jednak celem logo jest nawiązanie kontaktu z klientem. Ważne jest, aby marka miała silną i unikalną tożsamość, ponieważ pomaga to w odróżnieniu jej od innych marek.

Jeśli jesteś nowym przedsiębiorcą, ważne jest, aby zacząć dobrze. Wspaniała marka nie jest tylko estetyczną rzeczą; jest również odzwierciedleniem wartości, które wyznajesz. Dlatego bardzo ważne jest, aby wybrać najlepsze logo dla swojej firmy.

1. Wybierz styl marki

Pierwszą rzeczą, którą musisz rozważyć, jest wybór stylu brandingu. Logo jest odzwierciedleniem osobowości Twojej marki.

Niektóre marki koncentrują się na konkretnym gatunku produktów, podczas gdy inne mają szeroką ofertę. Styl brandingu zależy głównie od tego, do jakiej grupy odbiorców skierowana jest Twoja marka.

2. Paleta kolorów

Kolory są najważniejszą częścią każdego logo. Kolory, które wybierasz powinny pasować do ogólnego klimatu Twojej marki.

Paleta kolorów Twojego logo jest jednym z najważniejszych czynników do rozważenia przy wyborze logo. Możesz użyć kolorów, które masz na myśli, aby stworzyć nastrój.

3. Kształt

Twoje logo powinno być jasne i łatwe do zrozumienia. Większość logo składa się z linii prostych i okręgów.

4. Krój pisma

Krój pisma, który wybierzesz powinien być czytelny i łatwy do odczytania. Staraj się unikać wymyślnych czcionek, ponieważ mogą one wyglądać na bardzo drogie.

5. Układ

Twoje logo powinno być dobrze rozplanowane. Staraj się ograniczyć rozmiar czcionki i kolor logo do minimum.

Wnioski:

To były jedne z najlepszych wskazówek, o których musisz pamiętać podczas tworzenia świetnego logo. Dobre logo jest odzwierciedleniem Twojej osobowości, dlatego ważne jest, abyś wybrał projekt, który jest bliski Twojej osobowości.