Czy jesteś twórcą treści na Youtube? Jeśli tak, to jest to świetna okazja, aby zarobić pieniądze, przesyłając swoje filmy. Tagi to słowa kluczowe, których używasz w swoim filmie, aby promować swoje filmy.

Jest to jak słowo kluczowe, które pokaże twoją treść użytkownikom wyszukiwarki. Jeśli użytkownik szuka jakichś produktów lub usług, to znajdzie treść, wyszukując te słowa kluczowe.

Na przykład:

Jeśli wyszukujesz „jak uprawiać warzywa” to znajdziesz filmik kogoś, kto uprawia warzywa w swoim ogrodzie.

Jeśli szukasz „najlepsze golarki elektryczne” to znajdziesz treść kogoś, kto wyjaśnia najlepsze golarki elektryczne.

Jeśli szukasz „najlepsze słuchawki” to znajdziesz treść kogoś, kto mówi o najlepszych słuchawkach.

Istnieje wiele tagów, które można wykorzystać do promowania swoich filmów. Oto lista najczęściej stosowanych tagów:

Subtitle

Subtitle to najważniejszy tag, którego możesz użyć.

Description

Ten tag jest przydatny, gdy wrzucasz film na portale społecznościowe. Jest to najlepszy opis, którego możesz użyć dla swojego wideo.

Title

Jest to najlepszy sposób, aby powiedzieć widzowi, jaka jest zawartość filmu.

Miniaturka

Jest to obraz, który będzie wyświetlany jako podgląd filmu.

Autor

Jest to imię i nazwisko osoby, która przesłała film.

Muzyka

Możesz użyć tego tagu, jeśli przesyłasz wideo z muzyką.

Video

Jest to typ filmu, który został załadowany.

Są to najczęstsze tagi, ale jest też kilka innych, których możesz użyć. Możesz użyć tagów wideo, które przesłałeś w przeszłości i otrzymasz dobry ranking.

Wnioski:

Tagi są najważniejszymi rzeczami, które należy rozważyć przed przesłaniem wideo. Kiedy przesyłasz swój film, lepiej jest spędzić trochę czasu w znalezieniu najlepszych tagów dla swojego filmu.